Blog

Tento článek byl publikován ve sborníku z mezinárodní odborné konference Megatrends & Media, která se konala 24. – 25. dubna 2018 na zámku Smolenice, Slovensko. Education online děkuje Fakultě masmediální komunikace Univerzity sv. Cyrila a Metoděje  za udělení laskavého svolení se zveřejněním článku na serveru Education online.  
Přečíst
  Pokud patříte k těm, kteří touží po studiu u nejlepších profesorů světa, pak je tento článek určen právě vám. Bylo to vizí i Steva Jobse, zakladatele společnosti Apple, který měl v úmyslu zcela změnit podobu školství. Plánoval totiž oslovit nejlepší odborníky v každém oboru, kteří připraví obsahovou náplň e-learningových kurzů. Studující je budou mít...
Přečíst
Znáte tu zacyklenou situaci v podnikání, přesněji řečeno, když se pohybujete ve vybrané oblasti marketingu, pracujete zdatně pomocí komunikačního nástroje public relations, kde se urputně snažíte o aplikaci jeho jednotlivých technik … a stále nemůžete nalézt tu správnou cestu ke svým zákazníkům a dalším stakeholderům? Neustále vás na této cestě doprovází celá řada otázek typu – Jak představit...
Přečíst
Education online si dovoluje informovat své příznivce o založení nového nakladatelství s názvem   Ladislava Knihová – Education online    a současně o prvním nakladatelském počinu v podobě vědecky koncipovaného slovníku s názvem                                              ...
Přečíst
Připravili jsme pro vás ukázku z nové publikace    Anglicko-český a česko- anglický GLOSÁŘ terminologie finančních trhů Ukázku si můžete přečíst česky nebo anglicky. Objednávka na: www.education-online.cz Vítejte v džungli … Finanční trhy jsou velmi složitým systémem, který na první pohled vypadá jako značně nesrozumitelný a dosti neprůhledný. Čím více člověk proniká do jeho tajů, tím více si uvědomuje,...
Přečíst
Tento příspěvek byl přednesen na odborné konferenci Marketingová komunikace a společnost dne 13.10.2016. Konferenci pořádala Katedra marketingu Vysoké školy finanční a správní v Praze.  Abstrakt Cílem tohoto příspěvku je identifikovat a detailně objasnit specifické rysy úspěšné marketingové strategie při propagaci mobilních aplikací z pohledu integrované marketingové komunikace s důrazem na komunikaci digitální. Zvláštní pozornost autorka...
Přečíst
1 2 3