Blog

Tento článek byl zveřejněn v č. 8/2021 časopisu Doba seniorů. Education online děkuje redakci časopisu Doba seniorů za možnost jeho přetištění v plném znění na blogu Education online. Studium cizích jazyků má u nás dlouhou tradici. Historické prameny uvádějí, že Karel IV. byl neobyčejně bystrý, inteligentní a vzdělaný člověk, který ovládal pět jazyků. V souvislosti se vzdělaností proslul...
Přečíst
Over at least the last 40 years, the increasing application of technology has been a key factor in changing the corporate learning and development (L&D) world. Among other things, it’s changing the way organisations deliver education to their workforces and the way they evaluate potential, as well as their existing, workers. In particular, technology-delivered assessment...
Přečíst
Comprising some 3.8% of the global economy, with revenues of some $3.3tr in 2019, the oil and gas drilling industry affects the life of every person on the planet. Yet, until recently, there was no objective measure of the knowledge, skills and competency levels of the operational geoscientists who play a key role in the...
Přečíst
Tento článek byl zveřejněn v č. 6/2021 časopisu Doba seniorů. Education online děkuje redakci časopisu Doba seniorů za možnost jeho přetištění v plném znění na blogu Education online. Čas jim vetkal stříbro do vlasů, jsou nedílnou součástí našich životů a označení „stříbrná generace“ je ukázkou toho, že kategorie, na které si náš svět potrpí, můžou občas být...
Přečíst
Tento článek byl zveřejněn v č. 1/2021 časopisu Marketing & komunikace. Education online děkuje České marketingové společnosti za možnost jeho přetištění v plném znění na blogu Education online. Psal se rok 1895. Ano, i tehdy existoval svět: nebyl internet ani mobilní telefon, bylo to dávno před vynálezem televize, Edison a Tesla řešili otázku, zda je...
Přečíst
Education online sdílí zajímavý rozhovor s čestnou prezidentkou České marketingové společnosti doc. Jitkou Vysekalovou k dalšímu ročníku výzkumu Češi a reklama.Jací tedy jsme z hlediska vnímání reklamy?
Přečíst
1 2 3 7