Na prahu nového školního roku 2020/2021 … Milí pedagogové – kolegyně a kolegové, tato krásná růžička je pro všechny z Vás na první cestu do školy v tomto zvláštním roce. Není pochyb o tom, že to zase zvládneme – s nadhledem, v klidu, pozitivně naladěni, s úsměvem a dobrou náladou. Tak ať je ta Vaše...Přečíst
Jsme na prahu nového školního roku a všechno bychom chtěli udělat lépe než v tom roce minulém. Při přemýšlení o typickém chování našich studentů a o tom, co nás vlastně čeká ve výuce po minulém semestru či pololetí, které byly ovlivněny pandemií, se vynořují různé scénáře. Okouzlení z osobního kontaktu se studenty, který byl vzácností, zajisté brzy pomine...Přečíst
Tento článek byl publikován v odborném časopise Marketing & komunikace. Jeho anglickou verzi otiskujeme se svolením redakce. Do you like LEGO kits? Do you admire the technical perfection of iconic brands such as Harley-Davidson or Porsche? Do you belong to the age group 16+? If so, then this article is especially for you. You will...Přečíst
Máte rádi stavebnice LEGO? Obdivujete technickou dokonalost ikonických značek jako je Harley-Davidson či Porsche? Patříte do věkové kategorie 16+? Pokud ano, pak je tento článek určen právě vám. Dozvíte se novinky o partnerství ikonických značek, technice křížového marketingu, či o nekonvenčním manažerském myšlení. V dnešní době přesycenosti reklamou a tzv. „bannerové slepoty“ ...Přečíst
Ztratili jste kvůli koronaviru práci? Toužíte po změně ve vašem pracovním životě? Připravujete se na pracovní pohovor? Pokud jste alespoň na jednu z otázek odpověděli „ANO“, pak je tento článek určen právě vám. Pracovní pohovor bývá obávanou záležitostí, a tak se pojďme zamyslet nad nejčastěji kladenými otázkami, které by neměly nikoho překvapit, s možnými variantami odpovědí...Přečíst
Čestná prezidentka České marketingové společnosti doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. přináší v zajímavém televizním rozhovoru první informace o datech získaných z nového ročníku výzkumu Češi a reklama 2020. Zajímá Vás tato problematika? Píšete diplomovou práci na téma reklama? Pak si tento rozhovor rozhodně nenechte ujít. Přečíst